Χώρα
Οδηγίες Πολιτικής Απορρήτου Οδηγίες Πολιτικής Απορρήτου.
We’ll email you instructions to reset your password. Make sure you enter the same email address you used to sign up to your account
Το Lash Brow-Ine διατίθεται στην αγορά και υπόσχεται να τονίσει και τις πιο μικρές βλεφαρίδες αλλά και να τις θρέψει!
Το πρώτο super ενυδατικό κραγιόν που γλιστρά στα χείλη είναι εδώ και αποδεικνύει για ακόμα μια φορά το πώς η Maybelline άνοιξε το δρόμο σαν πρωτοπόρος της ομορφιάς.
Ακολουθώντας τη μόδα της εποχής που θέλει τα μάτια dramatic και έντονα η Maybelline χαρίζει στις γυναίκες το τέλειο τρίο σκιάς, μάσκαρα και μολυβιού φρυδιών.
Η Maybelline τρυπώνει στα νεσεσέρ της μεγάλης οθόνης και λαμβάνει διθυραμβικές κριτικές από τις σταρ. Η Hedy Lamarr είναι μια σειρήνα του σινεμά που συγκαταλέγεται στις θαυμάστριές της.
Συνεχίζοντας την παράδοση στο μακιγιάζ των ματιών η Maybelline προσφέρει ευκολία στις νοικοκυρές της δεκαετίας του 50 με μάσκαρα σκιές και μολύβια φρυδιών που κάνουν το μακιγιάζ παιχνίδι.
Ένα από τα πρώτα spokespersons της Maybelline είναι η Jean Patchett, κορυφαίο μοντέλο των 50’s με iconic ομορφιά.
Η πρώτη σκιά σε μορφή στικ είναι γεγονός και φέρει την υπογραφή της Maybelline. Το αγαπημένο σου brand αλλάζει τα δεδομένα και γράφει ιστορία.
Η Maybelline μελετά το βουρτσάκι, βελτιώνει τη φόρμουλα και προσφέρει μια μάσκαρα που κάνει θαύματα για της βλεφαρίδες. Γίνεται αυτόματα best seller και εξαντλείται.
Η Maybelline βάζει χρώμα στα χαμόγελα των Maybelline Girls και τέλειες γεύσεις. Τα πρώτα κραγιόν με άρωμα και γεύση είναι εδώ και οι γυναίκες ανα τον κόσμο τα λατρεύουν.
Η αδιάβροχη μάσκαρα γίνεται Must και η Lynda Carter συγκαταλέγεται ανάμεσα στα spokespersons της Maybelline.
Το 1915, ο Thomas Lyle Williams παρατηρούσε την αδελφή του τη Maybel να βάφεται χρησιμοποιώντας καρβουνόσκονη ανακατεμένη με βαζελίνη. Η Maybel περνούσε το μείγμα στις βλεφαρίδες και τα φρύδια της για να τα τονίσει κι έτσι ο Thomas είχε μια φαεινή ιδέα… Να δημιουργήσει και να αρχίσει να πουλά το μείγμα και σε άλλες γυναίκες. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία.
Μια ιστορία όμως που έχει αποτυπωθεί σε vintage διαφημίσεις και αυτές θα δει παρακάτω. Τις πρώτες, «παιδικές» φωτογραφίες του αγαπημένου σου brand που μαρτυρούν από πού ξεκίνησε, πως άνοιξε το δρόμο για το μακιγιάζ και εξηγούν το πώς έχει φτάσει να είναι η πιο αγαπημένη μάρκα στον κόσμο!